Biežāk Uzdotie Jautājumi
Cena
Kur un kad var saņemt preci?
Jūs varat saņemt preci:
jebkurā no mūsu pārstāvniecībām, pārstāvniecību sarakstu varat atrast šeit.
Darba laiks pārstāvniecībā: Pirmd.-Piektd.: 9:00 – 18:00; Sestd.: 10:00-16:00 (sezonā); Sv. – slēgts.
Kad prece būs pieejama, mūsu pārstāvis sazināsies ar Jums. Informāciju par noliktavas darba laiku varat uzzināt pa kādu no mājaslapā norādītajiem kontaktiem.
Lūdzam ņemt vērā, ka, ja pasūtījums attiecas uz sezonai neatbilstošu preci (vasaras riepas ziemas sezonā un otrādi), piegāde var aizņemt ilgāku laiku sakarā ar ierobežotu pieejamību noliktavā.
Vai preci var saņemt citās Latvijas pilsētās?
Jā, mēs varam piegādāt izvēlēto preci ar kurjeru arī uz citām Latvijas pilsētām. Pasūtot piegādi ar kurjeru, prece tiks piegādāta uz Jūsu norādīto adresi. Piegādes laiks ar kurjeru: līdz 7 darba dienām.
Piegādes izmaksas nav iekļautas preces cenā!
Vai preci var saņemt citā Eiropas valstī?
Jā, mēs varam piegādāt izvēlēto preci arī uz citām Eiropas valstīm ar piegādes pakalpojumu starpniecību. Piegādes laiks ir atkarīgs no galamērķa attāluma un tiek noteikts katrā konkrētajā gadījumā atsevišķi. Ar piegādes izmaksām varat iepazīties šeit.
Kā saprast preces atrašanās vietu?
Vesse vai Vesse noliktava – prece atrodas mūsu pārstāvniecībā Vesse 4, Tallina.
Noliktava – prece atrodas citā noliktavā. Piegāde uz Vesse pārstāvniecību (Vesse 4, Tallina) aizņem līdz 1-2 darba dienām. Preci iespējams piegādāt ar kurjeru vai pa tiešo no noliktavas. Tieša saņemšana no šīs noliktavas nav iespējama.
Pēc pasūtījuma 2 dienas – preci var pasūtīt un saņemt 2 darba dienu laikā.
Pēc pasūtījuma 3 dienas – preci var pasūtīt un saņemt 3 darba dienu laikā.
Pēc pasūtījuma – preci var pasūtīt. Precīzu piegādes laiku jāsaskaņo ar pārdevēju vai pa e-pastu.
Ja pircējs vēlas saņemt preci ar kurjeru vai citā pārstāvniecībā, piegādes laikam tiek pieskaitītas 1-2 darba dienas.
Kā pārbaudīt preces daudzumu?
Sludinājumā norādītajā laukā "Atrašanās vieta" ir norādīts pieejamais preču daudzums. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pāra preces (2 gab.) un komplekti (4 gab.) netiek dalīti. Piemēram, ja noliktavā ir 2 vienības, Jūs nevarat iegādāties tikai 1 gabalu. Atsevišķas preces iespējams atrast un iegādāties sadaļā "Atsevišķas riepas" mājaslapas galvenajā lapā.
Vai Jūs pārdodat atsevišķas riepas?
Jā, mēs piedāvājam iegādāties atsevišķas riepas. Tās var atrast sadaļā "Atsevišķas riepas" mājaslapas galvenajā lapā.
Ko nozīmē remontētas riepas?
Dažām lietotām riepām ir nepieciešams remonts. Tiek izmantotas ielāpi, kas nodrošina ilgāku un drošāku riepu lietošanu.
Remontētām riepām tiek nodrošināta garantija.
Ko nozīmē marķējums "REM"?
REM – nozīmē, ka riepa ir remontēta. Tās var būt jaunas vai lietotas riepas, kurām ir veikts remonts (ielāps, aukla, vulkanizācija), lai nodrošinātu to drošu lietošanu.
Remontēto riepu cena parasti ir zemāka nekā tāda paša tipa riepām.
Ko nozīmē marķējums "DOT"?
DOT – norāda riepas ražošanas datumu. Piemēram, ja sludinājumā norādīts DOT 13 – tas nozīmē, ka riepa ir ražota 2013. gadā; DOT 12 – 2012. gadā. Jo vecāka riepa, jo zemāka tās cena.
Ko nozīmē marķējums "Demo-riepa"?
Ja laukā DEMO norādīts "jah" / "jā" – tas nozīmē, ka šī ir jauna riepa, kas pēc testa ir noņemta no diska. Tās nobraukums nepārsniedz 50 km. DEMO riepām tiek nodrošināta garantija, bet to cena ir zemāka nekā jaunām riepām.
Ko nozīmē riepas statuss "Kā jaunas"?
Blakus riepu aprakstam Jūs varēsiet redzēt – "Kā jaunas". Tas nozīmē, ka riepas nodilums salīdzinājumā ar jaunu riepu nepārsniedz 1 mm, vai arī tai ir mazas lietošanas pazīmes (skrāpējumi, nobrāzumi u.c.), kas neietekmē riepas tehniskās īpašības.
Vai ir iespējams saņemt atlaides riepām?
Jā! Cenas internetā ir zemākas nekā mūsu pārstāvniecībās. Pērkot internetā, Jūs ietaupāt mūsu laiku, un līdz ar to arī savu naudu!
Atlaides saņemšana pa telefonu, e-pastu vai pārstāvniecībās nav iespējama!
Vai riepu montāža iekļauta cenā?
Nē, riepu montāža nav iekļauta cenā. Ar montāžas cenām varat iepazīties mūsu mājaslapā.
Protektētās vai atjaunotās riepas
Protektētās vai atjaunotās riepas mūsu piedāvājumā ir apzīmētas ar "RETREAD". Tās parasti ir zemākas kvalitātes (grūtāk sabalansēt, tās nav tik izturīgas), bet to cena ir zemāka nekā jaunu riepu ar līdzīgiem tehniskajiem parametriem.
Ja plānojat izmantot riepas ilgāk par diviem gadiem, mēs neiesakām iegādāties protektētās vai atjaunotās riepas!
Piemēram: Insa Turbo, Master, Wico un citi.
Kas tiek uzskatīts par jaunu riepu?
Jauna riepa ir tāda, kurai kopš ražošanas brīža ir pagājuši ne vairāk kā 5 gadi, pie nosacījuma, ka riepas glabāšana šajā periodā ir veikta atbilstoši normām.
Riepu vecuma ierobežojums pārdošanai nav noteikts.
Fotogrāfijas sludinājumos
Fotogrāfijas sludinājumos atbilst oriģinālajam preces izskatam. Dažas fotogrāfijas var būt ilustratīvas.
Pērkot ziemas riepas, pievērsiet uzmanību riepas tipam: radžotā vai bez radzēm. Dažiem ziemas riepu ražotājiem fotogrāfijas ir universālas. Piemēram, bildēs var būt redzamas radžotās riepas, bet nopirkt var arī bez radzēm (lameles).
Piemēram: Hankook Ipike RS, Sailun Ice Blazer WST-1, Insa Turbo u.c.
Kāda ir jaunu riepu protektora dziļuma norma?
Nav viennozīmīgas atbildes.
Jaunu ziemas riepu protektora dziļums parasti ir no 8 līdz 10 mm, vasaras riepu – no 6,5 līdz 10 mm. Tas ir atkarīgs no ražotāja un riepas modeļa.
Zema profila vasaras riepām (kura augstums ir 20-45% no riepas platuma) protektora dziļums parasti ir no 6,5 līdz 7 mm.
Augstāka profila vasaras riepām protektora dziļums ir no 7 līdz 8 mm.
Autobusu un apvidus automašīnu riepām protektora dziļums ir no 8 līdz 10 mm.
Vai nepieciešams avansa maksājums riepu pasūtīšanai?
Jā, ir nepieciešams avansa maksājums. Pasūtot riepas vietnē Rattad24, varat izvēlēties veikt avansa maksājumu vai to veikt mūsu pārstāvniecībā Vesse (Vesse 4, Tallina). Avansa summa ir atkarīga no izvēlēto riepu cenas.
Vai ir iespējams iegādāties riepas uz nomaksu?
Jā, tas ir iespējams. Izvēlieties atbilstošu preci un pievienojiet to grozam. Maksājuma solī jāizvēlas opcija "Uz nomaksu".
Vai iespējams apmaksāt pasūtījumu kurjeram?
Jā, tas ir iespējams. Apmaksa kurjeram var tikt veikta skaidrā naudā, saņemot preci.
Uzmanību! Lai saņemtu preci, ir jāizdrukā rēķins! Kurjers Venipak saņemot preci, rēķinā norāda: "Samaksāts ... (summa) eiro skaidrā naudā" un parakstās, lai apstiprinātu maksājuma saņemšanu.
Vai iespējams rezervēt riepas?
Jā, riepas var rezervēt. Lai to izdarītu, ir nepieciešams avansa maksājums. Avansa summa ir atkarīga no izvēlēto riepu cenas.
Jūs apmaksājāt preci, bet tā ir izpārdota noliktavā?
Diemžēl dažreiz tā notiek. Ja prece nav noliktavā, mēs noteikti informēsim Jūs par to un piedāvāsim alternatīvu variantu. Ja alternatīvais variants Jums nederēs, mēs atgriezīsim Jūsu naudu.
Ko norādīt, lai saņemtu cenu piedāvājumu riepām?
Lai saņemtu cenu piedāvājumu, lūdzu, norādiet:
- Precīzu riepas izmēru
- Riepas tipu: jauna vai lietota
- Atbilstošu cenu diapazonu
- Riepas marku un modeli (ja tas ir svarīgi Jums)
Kur var saņemt papildinformāciju par riepu zīmoliem un modeļiem?
Varat pārbaudīt disku un riepu saderību jūsu automašīnai, izmantojot saderības tabulu.